Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво се сменя след 40хил. км??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Някои стари опели със ниски степени на сгъстяване не удрят, за тс вече са се изказали колегите.

    Comment


    • #62
      някакви снимки на навързани клапани бях гледал тук......не мога да ги открия??!!
      sigpic156 SW 2001 бивша.

      Comment


      • #63








        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #64
          10х!!
          в десятката!
          sigpic156 SW 2001 бивша.

          Comment


          • #65
            да раздвижа малко темата, следващата седмица си записах смяна на ремъци, ролки, водна помпа и масло, нямам търпение да разбера какъв ремък ми е монтиран последният път....на почти 70 хил. км е....
            sigpic
            Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

            Comment


            • #66
              Това хвалба ли е ?
              ex - 147 16v multijet

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                Това хвалба ли е ?
                Напротив, немърливост, не е за хвалба, но е факт.
                Назад в темата се кометираха цени, ако някой му предстои смяна скоро, ето малко актуални цени:
                Евро 07 - Комплект ангренаж + ролки: DAYCO 163 лв.; INA 192 лв.
                Евро 07 - Водна помпа - Matelli - 70 лв.; ITN - 46.70 лв.; AIRTEX 60 лв.
                АУТО ПЛЮС - ремък Gates 48 лв.; обт. ролка INA 106 лв.; пар. ролка INA 44.50 лв.
                АУТО ПЛЮС - водна помпа Graf 65.30 лв.
                Тех-Ко - Комплект ангренаж + ролки: INA 196.00 лв.
                Тех-Ко - водна помпа Valeo - 79 лв.; имаше и Saleri, не съм сигурен за цената, но мисля, че беше колкото Valeto.
                Това са цени без отстъпки.

                Посъветвайте ме какви да взема, за момента съм се спрял на компект DAYCO и водна помпа Graf или Saleri.
                Масло вече взех Eni e-Sint 5w40
                Last edited by Alexius; d.m.y г., 16:10.
                sigpic
                Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

                Comment


                • #68
                  Примерно гейтс комплекта от ауто+
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • #69
                    Взимай DAYCO много хвaлят GATES но съм виждал DAYCO 5 годишен - 180000км на Citroen.
                    Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                    0w40 Shell Helix Ultra

                    Comment


                    • #70
                      Гледай помпата да е с метална турбина.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #71
                        Обикновено DAYCO ремъците са подсилени.
                        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                        sigpic

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Гледай помпата да е с метална турбина.
                          Graf,поне аз съм ползвал такава с метална перка,може и от другите марки да има....
                          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                          Citroen C2 1,6 Sensodrive

                          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                          Comment


                          • #73
                            Ще взема комплект ремък и ролки DAYCO, но за водната помпа май се притеснявам повече. Мой познат, след смяна на водната помпа, последва нова смяна след 2000-3000 км.
                            sigpic
                            Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

                            Comment


                            • #74
                              Ситуацията е следната ако водната помпа нетече сменяш ремъци ролки но ако протече цената за смяна-труда ще е като да ти сменят ремъка и няма гаранция че новата помпа ще е хубава и няма да дефектира.Незнам при твоя мотор как е но при моя дизелак не добре да се откача ремъка заради някакъв автоматичен оптегач(поне така казва майстора ми) но ако се наложи няма как.И двата вариянта си е куцо може старaта помпа да ти изкара 60 хиляди без проблеми новата може да протече и пак човъркане.Аз лично ако нетече небих я пипал така съм и в момента само комплект на DAYKO+хубав антифриз LongLife от Пежо 11.80 литара.
                              Last edited by fakirastanly; d.m.y г., 09:35.
                              Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                              0w40 Shell Helix Ultra

                              Comment


                              • #75
                                Ще сменя и водната. Не тече, но така казват, че трябва да се сменя. Дано новата не се окаже боклук, но май си е на късмет тая работа.
                                Трябва ли и антифриза да се сменя в случай на смяна на водната?
                                sigpic
                                Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

                                Comment

                                Working...
                                X